مبعث پیامبر اکرم (ص) مبارک باد

عید مبعث مبارک

 

آنک ندای «اقرأ باسم ربک الذی خلق» در جانِ روشن پیامبر صلی الله علیه و آله طنین انداخته است .قرآن، بر قلب مبارک پیامبری نازل می شود که امین وحی است و دلسوز مؤمنان, بی تاب از حرارت تکلیم، از قله «نبوت» باز می گردد. مردی از نسل ابراهیم، به پیامبری مبعوث می شود تا دیگر بار کعبه را از آلایش بت ها پاک سازد. پیامبری می آید تا تجلی رحمتِ خداوند باشد.

«هو الذی بعث فی الامیّین رسولاً منهم یتلوا علیهم آیاته و یزکیهم و یعلّمهم الکتاب و الحکمة و إن کانوا من قبل لفی ضلال مبین»

روز مبعث، روز میلاد ارزش‏هاست؛ ارزش‏هایی که زنده به گور می‏شد و اصالت‏هایی که در بستر احتضار رو به خاموشی می‏رفت. سلام بر تو ای پیامبر که بشر را از گمراهی آشکارش نجات دادی

 

مراسم جشن نیمه شعبان

مبعث حضرت رسول اکرم (ص) را که مصادف با هفته میلاد مبارک حضرت امام حسین (ع) و ولادت حضرت عباس (ع) علمدار کربلا و ولادت امام زین العابدین (ع ) است را به ساحت مقدس ولی عصر امام زمان (عج) وهموطنان مسلمان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

به همین مناسبت مجلس جشنی در شب نیمه شعبان ولادت امام زمان ( شنبه ١٦ جولای ) از طرف انجمن علمی – فرهنگی ایرانیان (پاکانیا) برگزار خواهد شد.

برنامه ها متعاقبا به نظرعزیزان خواهد رسید.

در ضمن از علاقه مندانی که مایلند با کمک های فکری ‚ فرهنگی و یا مالی خود برنامه را پر بارتر نمایند خواهشمندیم با مجری برنامه خانم زینب ابوالحسنی تا یک هفته قبل از شروع برنامه (یعنی هشتم جولای )

تماس حاصل فرمایند.

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.