کلیسای ۷۰ ساله یوینایتد چرچ برای فروش

«… فاستبقوا الخیرات… ، در نیکیها (و اعمال خیر) بر یکدیگر سبقت جویید» .
آیه 148 سوره بقره
سلام بر دوستان ایرانی مقیم آدلاید. اخیرا در محله جنگلی و زیبای ادن هیلز یک کلیسای ۷۰ ساله یوینایتد چرچ برای فروش عرضه شده است. کلیسا که داری دو سالن و آشپزخانه و دستشویی و پارکینگ و فضاهای دیگر است روی یک تپه و نزدیک ایستگاه قطار است. مساحت زمین بالای دو هزار متر است.
قیمت آن بستگی به بازار و مشتری دارد. ولی برای سکونت احتمالا مناسب نیست و نزدیکی به ریل قطار از ارزش مسکونی آن می کاهد. آژانس ملکی قیمت پایه را ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار (به اضافه جی اس تی) اعلام کرده است.
روز جمعه اول نوامبر ،جمعی از آقایان و خانم ها از این مکان عبادت و کامیونیتی سنتر دیدار کردند. برای یک مرکز فرهنگی و دینی و اجتماعی ایرانی-اسلامی بسیار مناسب است. چون کلیسا بوده است براحتی می تواند تبدیل به مرکز عبادت یا کامیونتی سنتر هم بشود.
در حال حاضر جامعه نوپای ایرانی-اسلامی ما هنوز توانایی خرید این مکان را ندارد. اما فرصتی است که دوستان با توجه به تخصص و تجربه خود اگر نظر و یا طرحی دارند مطرح نمایند شاید، با عنایت خداوند، فرجی بشود.
راههایی که ممکن است باشد یکی خرید سرمایه‌گذاری بصورت مشاعی (مشترک) با هدف اینکه کم کم با جمع آوری بودجه ای تبدیل به کامونیتی سنتر شود. از نظر حقوقی و قانون استرالیا یک قطعه زمین را از یک نفر تا صد نفر می توانند صاحب باشند با سهم مشخص.
جهت هر طرح و اقدامی در ارتباط با این ملک یا سایر موارد آتی مناسب است که تخمینی از میزان همکاری مالی احتمالی عزیزان داشته باشیم. برای مثال آیا آمادگی مشارکت در حدود ۳۰۰ هزار دلار (۱۰ سهم ۳۰ هزار یا ۳۰ سهم ۱۰ هزار دلاری ) وجود دارد؟
را ههای دیگری هم هست. مثلا از بخشی از این محل برای بیزینس اجتماعی (کامونیتی بیزینس) استفاده شود و یا زمین آن تفکیک شود و بخشی تبدیل شود یا به فروش برسد غیره.
بهر حال در این مرحله اگر دوستان با توجه به حرفه و تجربه خود ( بیزینس، ساختمان سازی، فعالیتهای اجتماعی و غیره) نظر یا طرحی دارند مطرح نمایند شاید انشاءالله به نتیجه عملی برسیم.

به خاطر اهمیت این موضوع شورای مرکزی پاکانیا درخواست یک جلسه عمومی اعضای متمایل به این موضوع را دارد.
لذا خواهشمند است جهت مشورت و بررسی راهکارهای مذکور و یا ارائه پیشنهاد جدید، در جلسه ای که بهمین منظور در موقعیت سالن دعای کمیل به آدرس زیر در نظر گرفته شده است ، حضور بهم برسانید.

آدرس :
401 Greenhill Road, Tusmore, SA

زمان : شنبه ۹ نوامبر ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح

ضمنا جهت مذاکره بیشتر قبل و بعد جلسه ، یک گروه تلگرامی تهیه شده که در صورتیکه تمایل به همکاری دارید، عضو آن شوید :

https://t.me/joinchat/BpkohQ-myxmsicEbxOY4xQ

جزییات زمین و ساختمان کلیسا و اطلاعات مربوطه و وبسایت آژانس ملکی آن ضمیمه است.
در صورت تمايل ،بازديد حضوري قابل هماهنگي مي باشد.

https://www.adl.mcgees.com.au/buying/SA/Southern-Suburb/Eden-Hills/Land/1P2695

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.