تشکیل شورای مرکزی انجمن پاکانیا

بنام خدا
الحمد لله الذي هدانا لهذا وما كنا لنهتدي لولا أن هدانا الله

خدا را شاكريم كه در شب تاسوعاي حسيني و در لواي بيرق آزادترين بنده ي خدا ، توفيق گردهمايي و عرض ارادت به ساحت سيد الشهدا را نصيبمان كرد و فرصت هم نفسي و هم آوايي با شما خوبان را به ما ارزاني گرداند.
بي شك بدون پيش گامي ، شور و همراهي يكايك شما بزرگواران ، برگزاري اين مراسم غير ممكن بود.

اتفاق ميمون ديگر برگزاري اولين مجمع عمومي انجمن پاكانيا بود كه مثل هميشه با استقبال و همراهي غير قابل توصيف شما، به انجام رسيد تا ان شالله آغازگر فصل جديدي در فعاليت ها باشد.
لازم مي دانم از طرف شوراي منتخب پاكانيا از لطف شما فروتنانه تشكر و قدراني كنم و نكاتي چند را خدمتتان عرض كنم؛

١- از هيات محترم مؤسس بويژه آقايان دكتر خضاب، دكتر اسماعيلي و دكتر لطف الهي كه در بيش از ده سال گذشته با همت والا پايه گذار و باني فعاليت هاي انجمن پاكانيا بوده اند و ساير اعضاي محترم شوراي موقت آقايان عليخاني و شفيعي و خانم ها سالاري ، ساساني و حاج ابوالحسني كه در تدوين و تثبيت اساسنامه و ثبت رسمي انجمن نقش أساسي و تاثير گذار داشتند تشكر و قدرداني مي كنيم و ضمن آرزوي طول عمر براي ايشان ، خود را نيازمند هميشگي به رهنمود ها و توصيه هاي دلسوزانه شان مي دانيم.

٢- انتخابات برگزار شده بمنظور شناسايي اعضاي شوراي مركزي بود كه بايد طبق اساسنامه انجمن انجام مي پذيرفت تا بتوان گام هاي بعدي جهت انجام امور اداري و مالي انجمن را برداشت. نتيجه انتخابات بدين شرح مي باشد :

أعضاي اصلي شوراي مركزي؛
آقايان و خانم ها
سيد ابوذر حسيني
محمد خضاب
سحر إبراهيمي
حميد نوفرستي
وجيهه بيدي

اعضاي علي البدل؛
خانم ها
آمنه محقق
بنفشه حاجيخاني
و آقاي مهدي حسين زاده

٣- براساس فرم هاي عضويت تكميل شده ، كميته هاي انجمن در جلسه اول شورا ساماندهي شدند و اعضاء بر أساس اولويت إعلامي در فرم هاي عضويت ، در كميته هاي مختلف قرار داده خواهند شد تا انشالله با كمك هاي فكري و إجرائي برنامه هاي آينده را تنظيم و تدارك ببينيم.

٤- نظرات و پيشنهادات اعضاء محترم از طريق ايميل و كانال تلگرام انجمن قابل ارسال خواهد بود و اعضاء شورا خود را ملزم به بررسي آنها در جلسات ماهيانه مي داند.

شورای انجمن پاکانیا

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.