فراگیری کلام الهی وتعالیم انسان ساز قرآن (ویژه بانوان)

با سلام ودرود

بدینوسیله به استحضار میرساند

چندی است که بانوان محترم ساکن آدلاید اقدام به برگزاری داوطلبانه محفل های قرآنی با عنوان قرائت و تفسیر نموده اند تا علاوه بر به اشتراک گذاشتن دانش قرآنی خود از منویات کلام خدا بهره مند شوند.
این برنامه تا کنون به طور مستمر و در طول چهار ماه گذشته در منازل دوستان برگزار شده است.هرچند به دلیل برخی مشکلات که عمده آن در اختیار نداشتن مکان مناسب جهت برگزاری محفل که گنجایش تعداد بیشتری را داشته باشد این جلسات به صورت عام اطلاع رسانی نشده است.

لذا پس از هم اندیشی های انجام شده با بانوان محترم و انجام هماهنگی های لازم، همچنین در راستای استمرار هر چه بیشترجلسات، افزایش درک معنوی از محتویات قرآن کریم، بوجود آمدن فرصتی برای سایر عزیزانی که تمایل به برگزاری محفل دارند و تلاش در هر چه ساده تر برگزار شدن آن ؛ در نظر دارند جلسه پنجم را در محل برگزاری مراسم های ملی – مذهبی ایرانیان مقیم آدلاید (پاکانیا) برگزار نمایند .
لذا از آن دسته از بانوان محترمی که علاقه مند به شرکت در مراسم فراگیری قرائت و تفسیر قرآن هستند دعوت بعمل می آید در دراین جلسه حضور بهم رسانند
امید است این حرکت داوطلبانه بستری مناسب برای مشارکت پر رنگ تر بانوان در برگزاری برنامه های بعدی به طور منسجم فراهم آورد.

برای اطلاعات بیشتر با خانم زینب ابوالحسنی تماس حاصل فرمایید.

ایمیل : zeinababolhasani@yahoo.com
تلفن : 0423032174

التماس دعا

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.