گوشه ای از مراسم عزاداری شام غریبان ایرانیان آدلاید

مراسم سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) و یارانشان در شب شام غریبان در فضایی مملو از همدلی و مهربانی با حضور جمع کثیری از هموطنان ایرانی در انجمن علمی و فرهنگی ایرانیان در آدلاید (پاکانیا) برگزار گردید.

مراسم با نواي دلنشین قرآن و اذان توسط آقای پیمانفر و نماز جماعت آغاز گردید و با خواندن شعر و اعلام برنامه توسط مجری برنامه آقای علیخانی ادامه یافت. سپس خانم محقق شعر و مقاله ای در باب امام حسین (ع) قرائت فرمودند. در ادامه، کودکان برنامه ای را به مناسبت شام غریبان اجرا کردند. همچنین نماهنگی در مورد داستان کربلا به زبان انگلیسی برای دوستان انگلیسی زبان شرکت کننده پخش گردید. از دوستان شرکت کننده در مجلس خواسته شد حرف دلشان را برای امام حسین (ع) بنویسند که سپس توسط مجری برنامه خوانده شد. در پایان زیارت عاشورا توسط آقای توسلی در فضایی معنوی برگزار گردید و با نوحه سرایی توسط دکتر محمد خضاب و دعا و پذیرایی شام به پایان رسید. گوشه هایی از این برنامه به صورت تصویر، فیلم و فایل صوتی در ادامه مطلب قرار گرفته است.

انجمن پاکانیا از تمامی عزیزان شرکت کننده و یاری رسان دراین شب باشکوه و روحانی تشکر و سپاسگزاری می نماید و از خداوند منان خواستاریم تا همه ما را در رسیدن به معرفتی علی وار رهنمون نماید.

با سپاس فراوان

شعر و مقاله برای امام حسین (ع) توسط خانم محقق

 

حرف دل دوستان شرکت کننده با امام حسین (ع) در مراسم عاشورا  ایرانیان آدلاید

 

نوحه خوانی 

The Story of Imam Hussain:

 

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.