جلسه قرآن

السلام  علیک  یا اباعبدالله و علی  الارواح  التی  حلت  بفنائک  علیک  منی  سلام الله ابدا ما بقیت  و بقی اللیل  والنهار، السلام  علی الحسین  و علی  علی بن  الحسین  و علی  اولاد الحسین  و علی اصحاب الحسین
131126_1743728471399_83936_o
عصر غریبی  است ، عاشورا … هنوز پس  از هزار و سیصد و پنجاه سال ، زمان  بغض  کرده  و خاطره  آن  روز دردناک  را از ضمیر خود نمی تواند دور کند. صالح ترین  بندگان  خدا اشرف اولاد آدم  توسط شقی ترین  افراد روزگار به  ناجوانمردانه ترین  شکلی  به  شهادت  رسیده  اند .
براساس یک  سنت  دیرین  دوستداران  آن  مصلح  بزرگ  هرسال  در چنین  روزی  گردهم  می آیند و با سوگ  خود می کوشند به  صدای  ﴿هل  من  ناصر ینصرنی) او پاسخ  گویند و از مکتب  حسینی  درس  دینداری ، عزت  و آزادی  بیاموزند. چهارده قرن  است  که  یاد حسین  و کربلا گرمی بخش  محفل  عاشقان  و آزادگان  و دلسوختگان  است  و هنوز این  داغ تازه  است  و هنوز این  مکتب  شگفت  درسهای  جدیدی برای  سالکان  و حقیقت جویان  دارد.
به همین مناسبت نهمین جلسه قرائت و تفسیر قرآن مجید به میزبانی سرکار خانم کلانتری و خانم لطف اللهی در عصر روز پنجشنبه  مورخ 14 نوامبر 2013 در محل زیر برگزار می گردد.


مکان : 
Adelaide, Rymill Park 
 زمان :
 ساعت  6.30 بعدازظهر


لذا از شما بانوان محترم وخانواده های گرامیتان (همسر و فرزندان) دعوت بعمل می آید تا در صورت تمایل در این محفل  قرآنی حضور بهم برسانید. باشد تا با حضور سبزتان همگام با یکدیگر گامی هرچند کوچک در راستای ارتقاء هرچه بیشتر دانش قرآنی و اعتلای کرامت انسانی برداریم. با لطف و عنایت پروردگار محفل را مزین به  قرائت دعای زیارت عاشورا خواهیم نمود.
کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا
التماس دعا

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.